hits

Angiveriet

kommentarer 38 kommentarer

"- i den siste tiden har et økende antall personer blitt "rapportert" og sensurert og utestengt [fra Facebook] på bakgrunn av  innlegg som kunne stått på lederplass i en hvilken som helst norsk avis eller vært holdt som innlegg på Stortinget."

"Angiveriet, sensuren og den totalitære ideologiens tvang gjorde noe med oss under okkupasjonen. - [ det ] styrket vår identitet som et fritt folk og tilhørigheten til et fritt land, på tvers av religioner, etnisitet og kulturer."

"Måtte våre dagers angiveri føre til det samme."

Her er en viktig melding til alle dere som følger meg på Facebook - først og fremst -  TAKK!
For alle kloke og vittige og  kunnskapsrike innspill og oppmuntrende meldinger!
Dere er omlag 1500 mennesker som setter pris på det jeg skriver!
Takk for det!

Nå blir jeg kanskje nødt til å spørre dere om deres vennskap igjen.

I disse dager har jeg nemlig fått beskjed om at profilen min på Facebook er rapportert som en falsk profil og at den vil sannsynligvis bli slettet - eller gjort utilgjengelig for meg iløpet av 7 dager. Beskjeden kom etter at et innlegg hvor jeg skrev om det flerkulturelle samfunnet og ideologiene som truer det, ble fjernet og profilen min stengt i 24 timer.

Dette er ikke uvanlig for min profil.
Dette pleier å skje i sammehenger hvor  jeg poster innlegg hvor det jeg fremhever det opprinnelige norske flerkulturelle samfunnet - og kritiserer totalitære ideologier som etter min mening  truer dette mangfoldet.
Jeg lager da en ny profil og bygger denne opp igjen. Da vil dere kanskje få en ny venneforespørsel fra meg.

Nå er ikke jeg den eneste som opplever dette.

I den siste tiden har et økende antall personer blitt "rapportert" og sensurert og utestengt etter innlegg som kunne stått på lederplass i en hvilken som helst norsk avis eller holdt som innlegg på Stortinget.
Innlegg som handler om landet vårt,  kulturen vår og verdiene våre og/eller retter kritikk mot holdinger og ideologier som truer dette.

Begrunnelsen er  klassikeren  "goes against our community standards" og et "angrep mot personer på bakrunn av rase, etnisitet et.c."
De som sensureres representerer pussig nok en mangfoldig gruppe som representer en rekke ulike etniske og og kulturelle bakgrunner.

De innleggene som jeg blir rapportert og utestengt for ligner innholdsmessig innleggene andre har blitt rapportert for.
De kritiserer ideologier og holdninger. De driver ikke hets av såkalte raser og etniske grupper.

En kan ikke regne med å bli tatt alvorlig som debattant om man driver med hets og tullprat om folkegrupper.

Likefullt er begrunnelsen for sletting av profil/innlegg - en standardfrase om at innholdet er et angrep på enkeltpersoner
og/eller folkegruppe på bakgrunn av etnisitet et.c.

 

Det er selvsagt ingen fra Facebook som har lest innleggene.

Facebook er et selskap hvor aksjonærer og eiere stiller  krav til inntjening.
Det ville være enfoldig å tro at Facebook sier fra seg millioner i avkastning for å ha flere tusen ansatte i f.ks. Norge, på norske lønninger, til å sitte og følge millioner av kontoer og lese brev og granske innlegg og vurdere og drøfte og ta sensuravgjørelser å bakgrunn av dette.

Det var kun det gamle DDR som hadde råd til å drive med slik "manuell" overvåkning av landets innbyggere.
DDR er idag nedlagt.
Den gamle overvåkningsmastodonten gikk over ende etter  år etter år med tap. Og da hovedaksjonæren -  det gamle Sovjet - ikke lenger hadde råd til flere fruktesløse investeringer, var det kroken på døra for det tradisjonsrike diktaturet.

For ikke å ende opp som DDR, baserer Facebook istedet sin overvåkning på algoritmer istedet for  ansatte.
Det betyr at siden Facebook ikke har budsjettert med ansatte til  å overvåke og sensurere, er redaktøransvaret og sensurfunksjonen istedet i praksis overlatt til brukerne selv - gjennom rapporteringssystemet.

Alle som har prøvd å rapportere halshoggingsvideoer, hat-sider eller  falske profiler som tilbyr låneprodukter, vet at svaret du mest sannsynlig får fra Facebook er at nei, de kan ikke se at noe av dette går imot deres "comunity standards".

Det er ikke mange nok som har rapportert. Det var bare deg og et par stykker til. Eller så har ikke rapporteringen kommet ofte nok eller innenfor et bestemt tidsrom. Den har ikke fulgt mønsteret den skal. Du forstår ikke hvordan systemet fungerer.
Du tror at det er bare å si fra - så er det en voksen på Facebook som setter seg ned og ser på den fæle halshoggingsvideoen eller den nakne damen som heter  Berta Monique Epleskrotttvik og er kåt og ensom ikveld.
Sånn er det ikke.

Men hvis man er kunnskapsrik nok og godt nok organisert kan man få sensurert gamle kjerringer som poster bilder av katten sin.
Om man vil.

Den eneste måten å få stengt profiler og fjernet innlegg på er å organisere seg. Slik lar det seg gjøre å få fjernet profiler og innlegg - uavhengig av innholdet. Det er nok av eksempler.

Ved hjelp av organisert rapportering får grupperinger "narret" Facebooks systemer til å sensurere og utestenge innlegg og brukere de ikke ønsker skal få komme til orde i samfunnsdebatten.

Det vil si at redaktøransvaret og sensuransvaret i realiteten er overlatt til "den sterkeste rett".

Hvem er de? Disse følsomme og krenkede pøblene?
De "democratically challenged". De som ikke må såres og støtes fordi det står for det gode. Den rette tro.
De anonyme rapporterne. Angiverne. Like ansiktsløse som pedofile på nettet.

Det er umulig å si.

Der politiets IT-folk jakter på anonyme overgripere på krypterte nettverk og usynlige IP-adresser, leter du og jeg etter de ansiktsløse rapporterne i Pompel&Pilts dunkle sumplandskap.

Selv om det er umulig å vite hvem disse organiserte angiverne er, er det logisk å slutte at de stemmene som mobben ønsker å få kvalt og kneblet  er de samme stemmene som retter flomlyset mot dem selv og deres egne handlinger, holdninger, ideologi og lære.

Slik en forbryter alltid vil ønske å kvitte seg med et vitne.
Slik den pedofile ønsker å få narret politiet til å arrestere sitt offer istedet for seg selv.

Det vil derfor være logisk at de menneskene som ønsker å kneble kritikk mot seg selv, er de samme som organiserer seg for å få fjernet kritikken og få sine kritikere straffet.

Netthetsen er derfor ikke bare forebeholdt "ensomme tapere på høyresiden", nynazister og "fremmedfiendtlige"  - slik media gjerne vil at du og jeg skal tro.
De finnes også i rikt monn blandt de såkalt  "gode" - folk som tilhører en elite som har vært vandt til å ha kontrollen. Som har vært forskånet fra kritikk. Som ikke er vandt til å bli motsagt. Som reagerer med sverting og brunbeising allerede før det første klagebrevet fra de livegne er åpnet og lest...

At de har lagt seg ut med en grunnleggende norsk verdi, ytringsfriheten, og at de ikke har hverken sympati eller støtte hos folk bryr de seg ikke om.
Om de fjerner parkeringsplasser eller kritiske røster, brunbeiser sine betalende seere - det er ett fett for slike mennesker - så lenge de får undertrykke og bestemme.

At det er angiverne som i praksis har overtatt redaktøransvaret og sensurfunksjonen på sosiale medier, kan vi nok ikke gjøre noe med.

Men det kan gjøre noe med oss.

Angiveriet, sensuren og den totalitære ideologiens tvang gjorde noe med oss under okkupasjonen.
Ufriheten og undertrykkelsen skapte et samhold blandt folk og en stolthet over det som samfunnet vårt stod for og fremdeles står for.
Jo mer vi ble straffet for å kjempe for verdiene våre, jo mer ble samholdet styrket.

Angiveriet, sensuren og ufriheten styrket vår identitet som et fritt folk og tilhørigheten til et fritt land, på tvers av religioner, etnisitet og kulturer.
Vi forstod hvilke verdier som holdt oss sammen og som vi var glade i.

Måtte våre dagers angiveri føre til det samme.

 

 

 

 

 

 

38 kommentarer

Agaton Sax

28.12.2017 kl.02:06

Facebook har fått for mye makt og er ikke lenger hva det var ment som. De ønsker full kontroll over livet ditt, samler all mulig info om deg, så Kanskje vi trenger noe annet. Sikkert bare et tidsspørsmål før det dukker opp et lignende nettsted skapt av folk som er fed up av dette kontrollregimet

Laila

28.12.2017 kl.10:39

Helt enig! Du beskriver det meget godt! Hvem er disse som står bak?? Jeg begriper ikke at ikke myndighetene ser dette selv, men de gjør det kanskje og kan ingenting gjøre. Det er en slik ondskap i samfunnet at det er helt forferdelig. Men en kan også takke alle de tanketomme og politisk korrekte bloggdamene uten integritet som har bidratt til dette samfunnet og hvem står bak de? Jo, bl.a denne avisen.

Karine Haaland

28.12.2017 kl.15:20

Laila: Du er ikke helt rettferdig overfor nettavisen.no nå synes jeg! Nettavisen er en av de få avisene som ikke har vært med på den ensidige hetsen mot høyresiden og de har ikke vært redde for å legge ut nyheter som viser "medaljens bakside" av innvandring fra enkelte som ikke forstår eller respekterer våre verdier! Så ikke heng nettavisen for dette er du snill! :)

Lars Sletten

28.12.2017 kl.10:44

Norge nærmer seg mer og mer et totalitært regime,på linje med DDR,Norske politikere kan med enkle grep stoppe denne,sensuren,vi venter i spenning på Donald Trumps alternative presse.Se bare på de nye bøtesatsene til landeveisrøverne (UP)Politikerne strammer inn på alle områder i sin iver etter å bytte ut befolkningen og skape et totalitært regime.

megigjen

28.12.2017 kl.11:03

det er nok ingen av angiverne som har baller til å stå frem, de hadde nok likt seg i det gamle DDR hvor de hadde rapportert sine naboer og slektninger til Stasi

ZetaG

28.12.2017 kl.13:55

Godt skrevet - og skriv mer!

Det er ikke mer enn ca. 25 år siden Berlinmuren falt og det kuede og undertrykte samfunnet i DDR ble kjent - med tomme butikker og STASI over alt. Et samfunn der halvparten av befolkningen var opptatt med å tyste og angi den andre halvparten.

Tysting og angiveri er noe vi forbinder med 2. verdenskrig og Sovjetunionen. Nå er det blitt legitimt i hele det vestlige samfunn - og kvinner er verstinger til å bli støtt og krenket av ditt, datt og hint.

Ytringsfriheten skal være hellig i et demokrati - og spesielt der det er lite som er hellig.

Karine Haaland

28.12.2017 kl.15:17

ZetaG: Takk!

Kris

28.12.2017 kl.15:32

Forsetter FB slik de gjør flytter folk til noe annet.

Ingen er for store til å bli erstattet.

AndersInge

28.12.2017 kl.16:00

Veldig bra skrevet.

Det er veldig viktig for Norges fremtidige generasjoner at vi ikke lar desse "angiverene" få vinne.

Stå på. Skal følge deg videre.

Karine Haaland

28.12.2017 kl.16:32

AndersInge: Tusen takk! Ja, vi må slosst litt vi også! De gamle slosst jo for oss den gangen! :)

Trultemor.

28.12.2017 kl.16:20

Det gjør godt å lese innleggene dine fordi de er sanne. Mitt inntrykk er at mange av oss "på gressrota" ser hva som skjer, og har sett det lenge men det er ikke så lett å bli hørt. Disse pk og såkalt "gode" menneskene har en tendens til å skru opp volumet og hyle om noen mener annet enn dem. Jeg er så takknemlig for alle som står opp for sannheten. Kommer alltid til å støtte den. Nordmenn har jobbet hardt for kvinnefrigjøring og ytringsfrihet og dette er goder vi ønsker å beholde. Stå på Karine! Vi er mange som støtter deg, stemmen din er viktig; Faktisk så viktig at en stor gruppe prøver å kneble deg.

Karine Haaland

28.12.2017 kl.16:33

Trultemor.: Tusen takk! Ja, jeg ser også det du ser. Folk flest har ikke kommet til orde - nå gjør vi det - og da kommer eliten og knebler oss! Men det skal de ikke få lov til!
Ikke på min vakt! :)

Leif

28.12.2017 kl.17:50

Kan bare si meg enig i alt, og si at dette ligner mer på nord Korea enn DDR.

Tony

28.12.2017 kl.18:46

Så veldig bra skrevet som alltid Karine :-) Alle bør dele denne!

Karine Haaland

29.12.2017 kl.00:15

Tony: Takk for det, Tony! :)

Roy Inge Nilsen

28.12.2017 kl.19:07

Veldig dårlig skrevet. Og når jeg leser et svar du skriver på en kommentar : Nettavisen er en av de få avisene som ikke har vært med på den ensidige hetsen mot høyresiden og de har ikke vært redde for å legge ut nyheter som viser "medaljens bakside" av innvandring fra enkelte som ikke forstår eller respekterer våre verdier! Da forstår jeg at dine innlegg på facebook og andre plasser blir rapportert. Du lever i en høyreboble der det påstås at høyresiden blir behandlet urettferdig av media og det påstås at folk flest er mindretallet. Facebook er en et privateid media, ja privat. Skal ikke de få velge selv hva de vil ha på sine websider? Dine verdier er ikke verdt 5 øre for dem og den ensidige hetsen mot høyresiden er det bare du og dine høyrevridde venner som ser, ja ca 10-16% av landets befolkning. God bedring.

Karine Haaland

29.12.2017 kl.00:13

Roy Inge Nilsen: takk for din usedvanlig velskrevne og sympatiske hilsen Roy Inge !
Slike innspill stiller alltid venstresiden i godt lys!

Tommy Zielinski

28.12.2017 kl.19:20

Poltikerne, i hvert land og f.eks. i EU, bør vedta noen lover og regler for sosiale medier, uansett om disse er privat-eide.

Dersom det var en konsessjonslov, som ga minstekrav til transparens i klager/stengningssaker og som garanterte ytringsfrihet innen rammene av f.eks. Norges grunnlov, så kunne man legge press på FB om å oppføre seg.

Nå er det ingen mulighet for å påvirke FB i noen retning, ut over forbrukermakt.

Men, FB har omtrent monopol, og idioterne er for mange!!

Karine Haaland

29.12.2017 kl.00:15

Tommy Zielinski: Ja, det kan du si. Vet ikke i hvilken grad Facebook må rette seg etter det enkelte lands lover og regler.
Hovedpoenget mitt er at sensurfunkjsonen og redaktøransvaret er i praksis overtatt av brukerne selv - og misbrukerne.
Et slags anarki, som de voksne sier!
God jul til deg! :)

Sigmund

28.12.2017 kl.19:37

Takk for at du setter fokus på dette elendige systemet fra Facebook!

Dette er nok et ledd i den uttalte strategien til utenlandske og norske islamister. De lover å bruke vårt demokrati til å overta styringen i vestlige demokratier. Det er nok disse som står bak. Det skal jo ikke så mange til for å stoppe det de ikke liker.

Stå på! Vi er mange som støtter deg.

Karine Haaland

29.12.2017 kl.00:11

Sigmund: Enig i at det kan se ut som om det er bl.a. disse som står bak.
Jeg har tilgang til poster og kommentarere - rasistiske, truende og grovt krenkende, som har blitt sendt og lagt ut på Facebook fra islamister. Til unge jenter.
Disse jentene blir sensuerert og utestengt. Mens den som sender meldingene ser iikke ut til å gå "against our community standards".
Politiet er også involvert pga innholdets karakter.
Men Facebook holder sin dør åpen for denne personen.
Ja - en kan begynne å lure.

Per M

28.12.2017 kl.20:50

Dette er viktig og riktig lesning. Hadde jeg hatt Face., skulle jeg delt ;)

Bente Jørgensen

28.12.2017 kl.22:06

Angiveri - uten kontroll. Tror ikke alle er klar over dette. Blir jo håpløst å gå til motangrep her!

MagnusS

28.12.2017 kl.23:08

Velkommen til klubben. Har sluttet å bruke FB. Er også utestengt fra VG kommentarfelt og jeg er ikke engang 40. Og jeg har holdt meg borte fra både hets og personangrep. Det er saklige innlegg med vellbegrunnede meninger. Ofte etter at noen har stemplet en som frådende rasehater verre enn Hitler. Jaja. Men vi må vel snart nærme oss toppen av galskap nå i denne hysteribølgen? Eller skal det bli enda verre?

Kritisk

29.12.2017 kl.09:43

Takk for at du står opp for ytringsfriheten - og setter fokus på den nye og farlige trenden med subjektive krenkelser, tysting og angiveri.

Vi som trodde at vi hadde etablert et fritt og liberalt samfunn opplever nå at de mørke kreftene (som spesielt venstresiden er kjent) for går som en tsunami over landet. Det som vi leste om i Sovjet og DDR (se filmen De andres liv) er i ferd med å bli en realitet her til lands.

Vi ser de autoritære trekkene og kjenner lusa på gangen. Krenket av ord og bøker - kast dem på bålet. Krenket av ubetenksomme uttalelser - send i gapestokken. Kyss på kinnet for 30 år siden - du skal miste jobben. Og ikke minst - utpeke syndebukker og folkefiender (for tiden middelaldrende hvite menn) - krigen er i gang. ironisk nok er det media og venstresiden der heksebålene tennes oftest - men snart rammes alle.

La oss få disse organiserte tystere og angivere frem i lyset. La oss få vite hvem som er edderkoppen i det giftige spindelvevet og snu fokus. La oss begynne i media - hvem styrer de lukkede nettverkene? Hvem er tysterne, hvem er angiverne?

Et samfunn som brenner bøker ender opp med å brenne mennesker. Et samfunn som kaster uskyldspresumpsjon og rettsstatens prinsipp over bord blir et diktatur. 200 års kamp for frihet, likhethet og brorskap var forgjeves - det ble et lite blaff i historien.

Karine Haaland

29.12.2017 kl.13:07

Kritisk: Det er hetl riktig det du sier. Det er iferd med å utvikle seg et anonymt angiveri.
Legger ut et innlegg senere idag om hvordan man avslører hvor angiveriet kommer fra!
Følg med!
Helge Lurås i resett.no kommer til å lage en sak på angiveriet og tystingen på sosiale medier etterhvert. Du får følge med og se når den kommer. Jeg vet ikke når, men det vil bli laget seker om dette!

Laila

29.12.2017 kl.10:56

Er det meg de er så sinte på her? Mener de at det gagner samfunnet å ha tanketomme bloggere i Nettavisen? Jeg er jo også utestengt her fra Nettavisens kommentarfelt. Jeg ser ingen grunn til å støtte de. Og nå kommer dere vel med at det sikkert var velfortjent og noe jeg fortjente uten bevis overhodet. Fei for deres egen dør. Og nå støtter jeg ikke lenger deres opprop mot facebook heller. Klar dere selv, det må jeg!!! Makan.

Karine Haaland

29.12.2017 kl.13:05

Laila: Nettavisen har et samarbeid med blogg.no.
Blogg.no må selv få bestemme hvilke bloggere de skal ha.
Blogg.no kan ikke utestenge bloggere fordi de ikke skriver om politikk.
Jeg representerer ikke nettavisen.no, men meg selv.
Jeg er i nettavisen.no som en av deres bloggere.
De står fritt til å promotere det jeg skriver eller ikke.

Zain

29.12.2017 kl.11:56

Det nye Norge tåler ikke fakta. Sånn har det vært i flere tiår nå. Hjernevask.

Janne Langemyr

29.12.2017 kl.16:38

Tusen takk for nok et fantastisk godt innlegg!
Synes du svarer veldig bra på noen av kommentarene her, også.
Dette er ikke det første av dine gode innlegg jeg har delt på FB, for å si det sånn. :-)

Karine Haaland

02.01.2018 kl.00:27

Janne Langemyr: Tusen takk!!! :)
Håper du vil følge meg på min midlertidige profil på Facebook som jge har mens jeg forhandler med Facebook for å få gjenåpnet profilen min - som nå er stengt! :)
Karine Tegner heter den midlertifdige profilen!

JennyO

30.12.2017 kl.01:18

Vel, det tok ikke lang tid før venstresiden kom trekkende med "siden dere er i mindretall må dere finne dere i å bli feilsitert og løyet om".

Ikke overraskende egentlig, jeg så ... var det Simonsen i Dagbladet(?) her om dagen prestere å si, om jeg parafraser "Det var faktisk så ille i AP at til og med HØYRES representant kunne lekse opp for dem om likestilling". På spørsmål om bruken av "til og med" i den settingen egentlig var nødvendig svarte samme Simonsen at "det var jo helt nøytralt, for hun startet jo innlegget med å fortelle negative ting om AP".

Hvilket i praksis betyr at hunn syntes det var OK å "balansere" innlegget sitt om AP og de "problemene" de nå har med Giske osv ved å fortelle "Alle vet at HØYRE er et parti som aldri har tatt likestilling og kvinekamp alvorlig, men selv DE..."

Og alle oppegående mennesker som kan lese har vel fått med seg at Solberg faktisk TILSTO at HØYRE hadde hatt samme type problemer som AP nå har, og at de hadde en UTTALT strategi for å håndtere dem...

Men Simonsen syntes altså det var greit å RAPPORTERE om APs problemer og samtidig ANTYDE at Høyre hadde samme problemer, sånn for å sikre "balanse".

Joda, det er klart at høyresiden ikke blir urettferdig behandlet her...

Når det gjelder å si ting som må sies men som ikke er så populært... stå på. Og helt ærlig, det gjelder uansett politisk standpunkt.

jeg har ikke problemer med å høre på velformulerte, intelligente mennesker selv om jeg ikke er enig med dem. Idioter som bare følger flertallet, derimot...

I denne Trumpifiserte verdenen er det ikke lenger "objektiv sannhet" som betyr noe. Det som betyr noe er å undertrykke ting man ikke er enige i, sånn at den sannheten man "liker" får større plass.

At Trump nå jobber for å oppheve "likhetsprinsippet" hos nettleverandørene, sånn at de får lov til å gi ting de LIKER mer båndbredde enn ting de ikke liker... Verden er på vei i feil retning.

Og før noen begynner å mase: Jeg har ikke noe imot venstresiden. Så lenge flertallet ønsker den måten å styre på, så er det det som gjelder. Men selv venstresiden trenger å forholde seg til sannheter og ikke enn oppdiktet virkelighet.

Mysil

30.12.2017 kl.02:24

Hei.

Du i likhet med mange flere er nok blitt rapportert av den norske underavdeling til "jagärhär".

Du kan lese mer om psykopatene her: http://katerinamagasin.se/jagarhar-lanserar-desinformationkampanj-i-sociala-medier/

Mvh

Karine Haaland

02.01.2018 kl.00:23

Mysil: Oki, tusen takk - legger denne ut på min Facebook-profil - "Karine Tegner"

Crag

30.12.2017 kl.09:06

Tystere og angivere har lav status i krig og i diktatur.

Men nå hausser venstresiden og spesielt militante og hevngjerrige feminister opp anonym tysting og angiveri - slik man hadde i Sovjet og DDR. "Buhu - jeg ble krenket - han må miste jobben".

Vil vi ha et samfunn der folk tyster på kolleger, naboer, venner, kjente eller på folk de misliker? Vil vi ha et samfunn der en anonym anklage skal være fellende dom?

Nei takk - vi skal ha demokrati og rettsstaten. Ikke lynsjemobben og gapestokken. Tysting og angiveri er IKKE status.

Hvem er tysterne, hvem er angiverne og hvem er edderkoppene i de anonyme tyster og angivernettverkene? Tipper de er å finne i diverse lukkede Kvinnenettverk - og vi vil vite om de har deltakere i norsk presse. Mistenkelig at man alltid leser samme vinkling i alle media - det tyder på lukket samarbeid.

Få tysterne frem i lyset - vi vil ha åpenhet. Hvem er angiverne? De bør smake sin egen medisin og den er ofte bitter.

Karine Haaland

02.01.2018 kl.00:23

Crag: Takk for ditt innlegg.
Jeg synes ikke vi kan leve i et angiversamfunn jeg heller! :)

Roald Bentzen

04.01.2018 kl.06:56

Jeg hadde nylig en 24-timers (som ble til 2-3 døgn) - Ordvekslingen med FB? sa klart at dette er NAV'ere i SV/Rødt som "sensurerer" - De avslørte seg på terminologi. Jeg spør meg derfor om hvorfor FB vil skade seg selv ved lage algoritmer som slipper slike mobbejeng til bordet? Er det kun i Norge man driver/bedriver denne DDR-sport?

Ad. Nettavisen; De tapte seg en masse etter at Amedia overtok sensuren!

Karine Haaland

11.01.2018 kl.18:51

Roald Bentzen: Dette skjer oftere og oftere nå på Facebook!
Når det gjelder Amedia er de kun eiere. Amedia har ikke noe redaskjonellt ansvar eller sensurmyndighet overfor nettavsien.no :)

Skriv en ny kommentar